Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Go Lotus Go!
sin
post Aug 5 2006, 11:00 PM
Post #1


RIP
***

Group: ClosetMonster
Posts: 402
Joined: 20-April 05
From: Roswell, New Mexico
Member No.: 1



[23:47] <Lotus_Pod> yall get toolbar?
[23:47] <shadows_girl> no :|
[23:47] * Quits: lansky (~Triple-X-@21419220.7A6CEB8A.CEC8AB9F.IP) (Quit: lansky)
[23:47] * Joins: suicidal_pyro (~Triple-X-@21419220.7A6CEB8A.CEC8AB9F.IP)
[23:47] <shadows_girl> jared
[23:47] <shadows_girl> :|
[23:47] <sin> what toolbar?
[23:48] <sin> toolbars = bad
[23:48] <suicidal_pyro> what?
[23:48] <Lotus_Pod> ok then just wanted to let you know if you had it i updated it can close window and reopen or click the down arrow next to logo and refresh it
[23:48] <Lotus_Pod> not my toolbar
[23:48] <Lotus_Pod> my toolbar good
[23:48] <sin> all toolbars = crap
[23:48] <sin> google is about the best,
[23:48] <sin> but still, they're unnecessary
[23:48] <Lotus_Pod> can download it from www.triple-x-radio.net/main.html
[23:49] <sin> and they send your data back to the site that they originate from.
[23:49] <shadows_girl> yup yup
[23:49] <Lotus_Pod> SIN....my toolbar is spyware free and collects no data it is simply so you can listen to triple-x-radio without having to be tuned into webpage
[23:50] <sin> toolbars = memory hogs
[23:50] <sin> all of them
[23:51] <Lotus_Pod> ok whatever...pecimist
[23:51] * Quits: Lotus_Pod (Triple-X-R@privatehost-DB472EF6.web-access.net) (Quit: Lotus_Pod)
[23:51] <sin> good.
[23:51] <sin> im glad you left.
[23:51] * sin cheers
[23:51] <sin> im not a pessimist.
[23:52] <sin> im practical.
[23:52] <sin> and im pretty sure i know more about toolbars than whoever that was.
[23:53] <sin> hint: if youre going to try to insult me, at least spell it right.
[23:53] <shadows_girl> yeah
[23:54] * Joins: listener (Triple-X-R@privatehost-DB472EF6.web-access.net)
[23:55] <listener> hello
[23:55] <sin> hi lotus pod
[23:55] <listener> ?
[23:55] * Quits: suicidal_pyro (~Triple-X-@21419220.7A6CEB8A.CEC8AB9F.IP) (Ping timeout)
[23:56] <sin> [23:51] * Quits: Lotus_Pod (Triple-X-R@privatehost-DB472EF6.web-access.net) (Quit: Lotus_Pod)
[23:56] <sin> [23:54] * Joins: listener (Triple-X-R@privatehost-DB472EF6.web-access.net)
[23:56] <sin> same connection
[23:56] <sin> good try.
[23:56] <listener> sure
[23:57] * Quits: listener (Triple-X-R@privatehost-DB472EF6.web-access.net) (Quit: listener)
[23:58] <sin> i win.


--------------------
graceful insanity is beautiful when accomplished -- come into the closet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxnmike
post Aug 5 2006, 11:04 PM
Post #2


the closet father
***

Group: ClosetAdmin
Posts: 260
Joined: 20-April 05
Member No.: 8



lol, silly children
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th October 2019 - 03:14 PM
Skin developed by ipbshock